1 Jul 2012

Welcome July



Cepatnyer masa berlalu kan, pejam celik dah bulan Julai. Setengah tahun 2012 dah pun pergi tinggalkan kita. Another 6 months to go sebelum tahun baru menjelma.

Amacam dengan azam tahun 2012?? Separuh dah setel ke?

Puteri? Hurmm tahun 2012 puteri tak set apa-apa azam pun, tetapi sepanjang 6 bulan ni dah banyak perubahan yang dah berlaku dalam hidup puteri. Ada yang manis, ada yang pahit dan ada yang istimewa.

Harapnya balance 6 bulan ini dan juga tahun-tahun yang akan datang nanti, akan terus membawa kebahagiaan dalam hidup puteri dan juga hidup korang semua.

Setiap hari yang dah berlalu tak mungkin akan kembali, namun jika umur kita masih panjang, kita akan sentiasa berdepan dengan hari baru.

p/s terima kasih untuk segalanya ^_^




12 ulasan:

caliph shuriken berkata...

x begitu lancar perancangan 6 bulan pertama ni...

Ayie Abas berkata...

hari tetap akan berlalu...cuma kita manusia ni jer...apa yg kita lakukan dgn hari2 yg kita miliki....

azie namico berkata...

Perjalanan harus di teruskan....

puteri kasih berkata...

@caliph : mudah-mudahan 6 bulan seterusnya akan lebih lancar :)

puteri kasih berkata...

@Ayie : betul tu..yang penting kita yang mencorakkan hari itu :)

puteri kasih berkata...

@Azie : betul tu :)

anie berkata...

hari yag dah berlalu tak akan kembali lagi..hanya tinggal kenangan..

kaishin berkata...

saya takde azam apa pun tahun ni..erm harap kebahagian yg di harapkan akan menjadi kenyataan :D

~~oOpEt~~ berkata...

dh setel lg tp live must go on :D

puteri kasih berkata...

@Anie : ha ah betul tu :)

puteri kasih berkata...

@Kaishin : harapnya begitulah kan :D

puteri kasih berkata...

@Pet : life must always go on :)