6 Jul 2012

Selagi Ku Ada Kamu




Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu
Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan
Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu

Dalam hidup, kita perlukan seseorang untuk berkongsi setiap kelebihan dan kekurangan. Tidak kira orang itu sentiasa di sisi kita atau jauh dimata. Apa yang penting, orang itu ikhlas bersama kita. Semoga dia sentiasa di hati kita untuk selamanya.

14 ulasan:

caliph shuriken berkata...

tp ni lagu apa yer?

sedutzone berkata...

yup, kalu kita xder orang nak berkongsi, mau gile la.. ahakz.. layan la sorang2... ahakz...

kaishin berkata...

jauh di mata dekat di hati yer :D

~~oOpEt~~ berkata...

mcm lirik lagu ja.. lagu ape eh?

aisya berkata...

baru tadi dgr lagu ni kt radio.. hehe

Ayie Abas berkata...

ayie suka semua ayat2 dlm entry tu...^__^

azie namico berkata...

Lirik Lagu Ku Ada Kamu - Adira AF8 memang best...menusuk kalbu ahaks..:D

puteri kasih berkata...

@Caliph : tajuknya ku ada kamu nyanyian adira

puteri kasih berkata...

@sedutzone : tau takpe :)

puteri kasih berkata...

@Kaishin : begitulah hendaknya :)

puteri kasih berkata...

@ oopet : ku ada kamu by adira :)

puteri kasih berkata...

@Aisya : best kan :)

puteri kasih berkata...

@Ayie Abas : bestkan liriknya :)

puteri kasih berkata...

@Azie : yup tepat sekali :)