12 Mei 2012

Nak Beli Hadiah Apa Eh?



Esok hari ibu. Hari istimewa untuk setiap wanita yang bergelar ibu.

Dah ada plan untuk suprisekan mama korang?

Puteri??? hurmmm hadiah pun tak sempat beli lagi. Sibuk menguruskan hal ayah, sampai terlupa esok dah ahad...hukk. Dah blur dah ni. Tak tau nak beli apa.

Korang ada idea tak? Rasanya nak keluar kejap lagi nak carikan hadiah yang sesuai untuk mama.

p/s agaknya apalah kucing-kucing nak bagi kat puteri? puteri kan ibu angkat diorang..hikkk

7 ulasan:

caliph shuriken berkata...

owh, awk gi beli riben pastu ikat kt leher.. nanti jumpa laa mama awk.. awk laa hadiah tuu, hukk...

kaishin berkata...

setuju dengan dengan caliph..anak adalah hadiah yang terbaik buat seorang ibu hihi

Ayie Abas berkata...

berikan ibu kasih syg yg abadi....itulah sebaik2 hadiah utk mereka... :)

puteri kasih berkata...

@Caliph : good idea..pernah try wat eh :P

puteri kasih berkata...

@Kaishin : yer betul tu :)

puteri kasih berkata...

@Ayie : itulah hadiah yang sangat bernilai kan

Muhd Aizie berkata...

Sampaikan salam pada ibu ya!