23 Mei 2012

Karnival Himpunan Jutaan Belia 2012 Putrajaya




Hari ini puteri ke putrajaya untuk menemani mak sedare ke Jabatan Pendaftaran Negara (JPN). Bertolak dari rumah sekitar pukul 11.30. 

Nasib baiklah Seremban ke Putrajaya tak jauh sangat memandangkan puteri ni memang tak suka travel jauh-jauh sebab bosan duduk dalam kereta untuk masa yang panjang. Lagipun puteri ni tak dapat membaca dalam kereta sebab puteri cepat pening. Tak tahu sebab apa tapi sejak dulu lagi memang tak boleh fokus membaca kalau sedang duduk dalam kereta. Pasti akan rasa pening dan loya.

Sampai sahaja di Putrajaya, alahai jem la plak area JPN tu sebab tengah berlangsungnya Karnival Himpunan Jutaan Belia Putrajaya 2012. Kalau tak silap start hari ini 23 Mei 2012 sehingga 27 Mei 2012.

Mula-mula ingatkan nak rounding-rounding sekitar Putrajaya tapi memandangkan mak sedare puteri ada urusan lain yang perlu diselesaikan dekat Seremban jadi selesai sahaja urusan di JPN terpaksalah balik ke Seremban.

Lain kali nak pergi Putrajaya lagi sebab nak rounding. Dulu pun tak sempat gak.

Ada sesiapa nak temankan puteri? :P


7 ulasan:

Unknown berkata...

Jom azie teman , azie ader masuk fun run 2012 di sana...jom kita berlari sambil bernyanyi nak tak?

Unknown berkata...

saya tak pernah pegi pun putrajaya tu hehe

caliph shuriken berkata...

klau sy keje area putrajaya dkat laa dgn seremban kn, hikk....

puteri kasih berkata...

@Azie : yer ke azie..jom2...hikkk

puteri kasih berkata...

@Kaishin : takpe..lain kali leh je pergi :)

puteri kasih berkata...

@caliph : ha ah dekat juga awak..leh teman saya jln2 :P

Ayie Abas berkata...

insya Allah....seremban dan putrajaya kan x laa jauh sgt....ada masa boleh laa puteri pergi lagi ke putrajaya tapi kali ni mmg pergi utk melawat lihat keindahan di sana :)