15 Mei 2012

Hatiku Milikmu




Hari ini kebizian melanda. Banyak benda yang perlu disiapkan. Tapi kengantokkan pula yang menyerang daku...aisey asyik menguap je dari tadi, kalau dapat tidur kan best...hukk

Sambil jari ligat menyiapkan kerja, mulut ku dengan rajinnya menyanyi mengikut rentak lagu hatiku milikmu yang sememangnya telah menjadi antara lagu wajib didengar setiap kali kerja bertimbun. Jangan ditanya kenapa, tapi puteri rasa jatuh cinta pada lagu ini.

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu

Ok, masa untuk sambung buat kerja. Nak siapkan kerja sebanyak yang mungkin sebab esok nak ke KLIA, puteri nak pergi overseas...eh bukan... nak gi jemput mak sedare je..hikkk


12 ulasan:

caliph shuriken berkata...

aisey, en3 kategori pp merah lagi, hukk...

~~oOpEt~~ berkata...

wah.. pu3.. diam2 berisi XD

Sally Yatiey berkata...

Suka dengar lagu Hatiku milikmu tu , hehe ^_^

kaishin berkata...

mesti merdu suara puteri kan ;D

FARHAN berkata...

ooo patut la hujan.... hikkk ;P

Ayie Abas berkata...

ayie tak tau lagu siapa nyanyi....

apapun ayie teruja dgn pic anime tu..hehe3 :)

puteri kasih berkata...

@Caliph : sejak kebelakangan ni mmg pp asyik tukar kaler :P

puteri kasih berkata...

@oopet: berisi ngan ape? :P

puteri kasih berkata...

@Sally : best kan lagu ini :)

puteri kasih berkata...

@Kaishin : puteri nyanyi sebab nak suh hujan turun :P

puteri kasih berkata...

@Farhan : sini dah lama tak hujan...hikk

puteri kasih berkata...

@Ayie : lagu nera...pic anime memang cantik kan