27 Ogo 2012

Setelah Sekian Lama




Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin :)

Setelah sekian lama, akhirnya puteri kembali juga untuk membebel kat sini. Rupanya sepanjang bulan Ogos ni, puteri hanya update 3 entri je. Nampak sangat kemalasan di situ kan...hehe

Jejak pun dah lama tak berbalas. Tapi masih ada yang sudi singgah. Terima kasih yer korang :) Nanti puteri balas semua jejak-jejak tu yer

So macam mana raya? Meriah? Dapat banyak duit raya tak? Atau perut dah kenyang makan kuih raya banyak sangat? hehe

Dah seminggu dah raya kan. Cepat benar masa berlalu. Minggu ni minggu kemerdekaan pula. Lepas tu dah masuk bulan september dah. Bulan yang paling ku sukai...hikk

Oklah takmo celoteh panjang lagi. Nak membalas jejak dulu...

p/s senyum sejak malam tadi ^_^




4 ulasan:

aisya berkata...

kena demam raya sis.. xmampu nak beraya sakan.. huhu

caliph shuriken berkata...

rehat2 kt sini kjap ^^

puteri kasih berkata...

@Aisya : ala sian..take care yer :)

puteri kasih berkata...

@Caliph : silakan :) hehe