16 Jul 2012

Aksi Tidurku

Pagi tadi lepas puteri bangun tidur, puteri dengar mitten menangis. Tak sempat nak gi mandi, terus gi cari mitten. Rupanya mitten nangis sebab mak dia dah keluar, tinggalkan dia sorang-sorang.

Puteri pun dukung mitten bawa masuk bilik, letak kat atas tilam. Agaknya tilam kat bilik puteri ni selesa sangat kot, tak sampai beberapa minit je, mitten dah lena. Terpaksalah biarkan dia tidur atas tilam. 

Jom layan gambar aksi Mitten tengah tidur lena




p/s mitten baru mula berjalan semalam. Tapi dah banyak kali jatuh tergolek..hehe



14 ulasan:

sedutzone berkata...

ni tidur-tidur ayam ni... ahakz....

kaishin berkata...

lena mitten dpt tidur atas katil..hehe

tirahzairi berkata...

comeyyyy...hehhee

MamiTasneem berkata...

cute nye... :)

caliph shuriken berkata...

saja ngada2 kn, erkk...

puteri kasih berkata...

sedutzone : tidur-tidur kucing..hikk

puteri kasih berkata...

@Kaishin : sekarang hari-hari letak dia kat katil..hehe

puteri kasih berkata...

Tirah : comey kan.hehe

puteri kasih berkata...

@Mami: thank you :)

puteri kasih berkata...

@Caliph : mana ada dia ngada2..huh

shiyda berkata...

comelnyeee ! :P

zookdee berkata...

Tom yg lucu

aisya berkata...

kucing sy Si Puteh dulu sis, kalau dia tdo atas katil dia carik mana selimut.. nk tido berselimut katanya.. haha

Bulan Syurga Firdausi berkata...

name kucing kesayangan Nabi Muhammad saw ialah muezza :)