5 Jun 2012

Projek Yang Dirindui



Ada sesiapa nak makan kek?

Rasanya macam dah lama tak buat kek. Rindu pula nak bermain dengan tepung dan gula...hikk

Famili pun dah ramai yang tanya bila nak buat kek. Macam la kek hasil tangan puteri ni sedap sangat la kan. Ni mesti diorang ni malas nak gi kedai kek..hehehe

Untuk tidak menghampakan mereka dan juga untuk mengubat rindu dendam bermain dengan tepung, pagi nanti nak masuk dapur buat kek.

Ada sesiapa nak tolong bancuhkan tepung?


p/s lagi seminggu mak sedare nak balik dah..lepas ni takdelah geng nak buat kraf...hukk


17 ulasan:

thomas berkata...

tolong makan bolehlah,he!he!

zana berkata...

hehe..blh2 tulun tgk pas2 mkn je hik3 :D

Ayie Abas berkata...

meh sini...ayie tolong pukul kn telur dan tepung tu....hehe

POSH76 berkata...

dapnyer....

Snow Queen berkata...

saya ad buat kek jga semalam..tp xmenjadi...huk3

caliph shuriken berkata...

rajinnya awk ni ^^

kaishin berkata...

meh sini saya tolong..makan hehe

azie namico berkata...

azie nak makan jer..hehehe...

puteri kasih berkata...

@Thomas : boleh je bro...hehehe

puteri kasih berkata...

@Zana :la tlg tengok je ke? hukk

puteri kasih berkata...

@Ayie : rajinnya ayie ni...meh tolong...hehehe

puteri kasih berkata...

@Posh : lom rasa lagi dah kata sedap ke :P

puteri kasih berkata...

@Snow queen : buat kek apa eh?

puteri kasih berkata...

@Caliph : awk baru tau ke sy rajin :P

puteri kasih berkata...

@Kaishin : kalau nak tolong makan...kena tolong bancuhkan tepung dulu :P

puteri kasih berkata...

@Azie : takde2...azie kena tolong watkan :P

zana berkata...

hehe tgk je..hihi :)