16 Jun 2012

Aku Ingin Setia



Setia pada siapa? Pastinya pada ______ ( sila isikan tempat kosong tu sendiri) hikkk

Puteri nak share videoklip ni ngan korang.



Dan puteri ada satu soalan buat kaum lelaki sekalian, kalau korang berada dalam situasi seumpama dalam videoklip tu, apa korang akan lakukan?

Bukan mudah kan kalau berada di tengah, nampak macam sukar sekali. Tapikan pasti bersebab situasi sebegitu boleh terjadi. Besar kemungkinan cara layanan seseorang lelaki itu membuatkan perempuan itu keliru dengan perasaan sebenar lelaki itu.

Masalah orang perempuan ni selalunya dia mudah terperasan dengan ke "caring" an seseorang lelaki. Mungkin lelaki tu layan macam kawan biasa je tapi perempuan tu akan cepat terasa ibarat lelaki tu dah sayang kat dia. Dan lepas tu mulalah dia angau ibarat sedang bahagia. Tapi bila dapat tau lelaki tu dah ada pilihan hati sendiri, mulalah wujud perasaan kecewa yang teramat sangat.

Nak kata itu salah lelaki pun tidak, salah perempuan pun tidak sebab kita telah diciptakan dengan perasaan yang sebegitu jadi kita tak mampu nak mengelak dari terasa begitu.

p/s minta dijauhkan dari berada dalam situasi sebegitu


8 ulasan:

Ayie Abas berkata...

a'ah..perasaan manusia nih kompleks...kan puteri? lebih2 lagi pompuan tapi sebenarnya lelaki pun sama...ermmm :D

azie namico berkata...

klu dah mcm tu , terlalu caring jgn di tambah dengan harapan nanti ader perasaan kan susah...

caring normal2 jer..sebagai sahabat..

caliph shuriken berkata...

yg pasti sy x suka kapel dgn awek org, klau x tau tu lain citer...

kaishin berkata...

biasanya saya akan bezakan cara layanan antara kawan dan lebih dr kawan..supaya tak wujud salah faham tapi masih boleh ambil berat :D

puteri kasih berkata...

@Ayie : ha ah betul tu ayie :)

puteri kasih berkata...

@Azie : harapan kadang-kadang boleh melukakan hati orang kan

puteri kasih berkata...

@Caliph : kalau tak tau..thats means awek tu tak ikhlas kan ^^

puteri kasih berkata...

@Kaishin : itulah yang sebaiknya..masalah timbul bila orang tak dapat nak bezakan cara layanan kan :)