5 Mei 2012

Rindu Bukan Teman

Ada sesiapa rindu puteri tak? hikkk

Biasanya bila orang yang sedang bercinta akan saling merindui bila berjauhan. Malah kadang-kadang baru beberapa jam je tak jumpa, rindu dah mula membara.

Pukul 2 pagi, tiba-tiba perasaan rindu muncul di hati. Rindukan seseorang yang biasanya akan menjadi peneman time-time macam ni...erk apakah? (sila abaikan...hikk)

Jom layan lagu ni



P/s lagu yang tiba-tiba buat puteri rindu..hikkk. tu yang malas layan lagu time-time macamni

6 ulasan:

caliph shuriken berkata...

aisey, dgr lagu jiwang plak.. tu blom msuk part baca novel jiwang kn, hikk...

puteri kasih berkata...

@Caliph : ala sesekali je jiwang ni awak..hikkk

lagipun sekarang ni tengah baca novel thriller jadi takleh nak jiwang...hikk

Koding berkata...

Barangkali rindu nak berteman...

kaishin berkata...

aish rindu kat sapa tu puteri :)

puteri kasih berkata...

@Koding : ye kot..huhu

puteri kasih berkata...

@Kaishin : rindu pada teman..hehe