17 Apr 2012

Bukan Mudah Untuk Adil Dengan Kedua-Duanya

Mudah untuk memiliki dua namun bukan mudah untuk berlaku adil pada kedua-duanya. Dalam kehidupan seharian yang semakin sibuk, pastinya akan menyukarkan lagi keadaan untuk berlaku adil. Pasti salah satu akan terabai dan mungkin satu lagi akan diberi keutamaan. Yang pentng selalu akan di beri layanan yang lebih kan. Apa pula yang puteri bebelkan ni..hahaha


Sebenarnya puteri tengah bercerita mengenai dua blog puteri ni ha. Blog puterikasih.com seringkali diberi keutamaan namun blog personal puteri yang ini sering terabai. Sian blog puteri ni.

Blog puterkasih dotcom lebih kepada isu semasa, jadi puteri perlu selalu update kat situ. Tapi puterikasih blogspot ni adalah blog personal dan menjadi tempat untuk puteri bersantai dan meluahkan.

Actually terlalu banyak kisah yang ingin puteri kongsikan dengan korang tapi buat masa ini, masa untuk diri sendiri agak terhad. Jadi apa yang penting puteri perlu beri tumpuan lebih.

Tapi harapnya nanti puteri akan ada lebih masa especially bila appointment-appointment ayah dengan doktor-doktor yang kacak selesai dan juga bila manuskrip dah sampai ke tangan penerbit, puteri akan memiliki lebih masa terluang untuk berkongsi cerita di sini dan berblogwalking menggunakan blog ini.

ok puteri nak layan majalah dulu. Langkah pertama puteri untuk mempelajari ilmu yang sentiasa puteri dahagakan selama ini :)

7 ulasan:

obat penyakit kista ovarium berkata...

salam kenal ..

caliph shuriken berkata...

selamat mendalami ilmu2 baru yg dicari2 itu ^^

puteri kasih berkata...

@Obat : salam kenal

puteri kasih berkata...

@caliph :arigatou awak ^_^

Ayie Abas berkata...

ayie percaya suatu hari nanti blog puteri yg ini akan byk entry2 nya juga...

cuma..bila...??? tak tahu... :D

puteri kasih berkata...

@Ayie : harapnya tak lama lagilah..hehehe

tricajus berkata...

semoga sajah