19 Jan 2013

Kalaulah Ada Magic



Dah almost ten days tak menaip di sini. Masa amat mencemburui tiap kali puteri ingin berkongsi cerita di sini. Banyak yang nak di share tapi terpaksa la take turns satu persatu, kalau buat semua kisah dalam satu entri boleh jadi enovel nanti..hehe

Nampaknya sehingga hujung bulan ini, blog puterikasih.com lebih memerlukan perhatian. Banyak yang perlu dilakukan di situ memandangkan 1st Giveaway By Puterikasih.com sedang berlangsung di sana. Jemputlah join reramai yer. Banyak hadiah yang menanti pemenang :)

Blogshop pertama puteri, All About Craft juga memerlukan perhatian. Banyak yang perlu di edit dan di upkan.

Begitu juga dengan nenek puteri, dia juga perlukan perhatian selepas terjatuh di bilik tidur beberapa hari lepas. Kesian nenek, kakinya cedera dan terpaksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak buat sementara waktu. Mudah-mudahan kecederaan itu akan pulih sepenuhnya.

Memandangkan banyak perkara yang perlu puteri laksanakan dalam tempoh masa yang singkat, masa untuk merepek dan meraban di sini menjadi agak terhad buat seketika.

Time-time macam inilah terasa seperti nak ada magic wand dalam tangan, macam citer fairy tales tu. Hayunkan magic wand je, semuanya dah terlaksana. Best kan? hehe

Tapi semua tu cuma angan-angan, tiada apa yang mudah dalam dunia nyata. Semuanya perlukan usaha dan kecekalan.

As long as anyone need me. I will be here ^_^

With Love <3
-Puteri Kasih-

4 ulasan:

AZLA berkata...

Kunjungan malam sahabatku, apa kabar

Unknown berkata...

blogshop dah berubah wajah kan... nampak lebih profesional :)

Karen Monica berkata...

@Penyuluh perikanan : Terima kasih berkunjung. Khabar baik :)

Karen Monica berkata...

@Ayie : Masih dalam upgrading..hehe