17 Nov 2012

Segmen Awek Cool

Kali ini puteri nak join segmen seorang sahabat blogger yang rapat dengan puteri walaupun persahabatan kami hanya di alam maya.

Ini merupakan segmen pertama dari beliau sempena pertukaran blog beliau dari http://awekcool.blogspot.com kepada http://www.awekcool.com.



Cantik kan banner segmen ni, sama kaler ngan blog puteri..hehe.

Puteri tak nak bercerita panjang, cuma puteri nak ajak korang semua untuk sama-sama memeriahkan segmen pertama sahabat baik puteri ini. 

Tarikh tutup pada 25 november ini.

Jom terjah segmen ini ramai-ramai. Korang boleh klik banner cantik di atas tu atau klik ZUHANIF





7 ulasan:

tirahzairi berkata...

selamat bersegmen

azie namico berkata...

Segmen oh segmen...

zuhanif berkata...

Puteri thanks join segmen sy :P love puteri sgt2 :)

Dikbi Kamaruddin berkata...

selamat bersegmen semua..
sy pun join http://dikbi.blogspot.com/2012/11/segmen-awek-cool.html

Ayie Abas berkata...

aah cantik banner tu... :)

kaishin berkata...

selamat bersegmen

Dikbi Kamaruddin berkata...

Wahh...dah tgk result?? Tahniah..