23 Jul 2012

Selesanya Kotak Kasutku

Selalunya korang buat apa dengan kotak kasut eh?

Kotak kasut puteri telah dijadikan katil yang empuk oleh 'anak-anak' terutamanya Si Mitten. Letak la kotak kasut itu dimana sahaja, dia pasti akan cari kotak kasut itu untuk tidur didalamnya dan sekarang puteri dah jadikan kotak kasut itu sebagai katil Mitten...hehe.

Pastu mama cakap, kotak kasut puteri tu nampak sempit sangat untuk Mitten, jadi puteri ambil kotak kasut papa pula, nasib baik papa bagi kebenaran. Sayang juga papa kat Mitten rupanya...hehe. Kasut papa dimasukkan dalam plastik je sebab kotak dah diambil.

Jadi puteri pun tukar la katil Mitten tu guna kotak kasut papa. Belum sempat Mitten nak masuk untuk tidur, awal-awal lagi Si Boy dah cop tempat. Sanggup dia tido dalam kotak yang kelihatan sangat sempit untuk badannya yang sangat besar itu..hehe

Jom layan gambar diorang

Lena Mitten tidur kan :)



Letak kat kusyen pun tetap nak kotak..hehe

dah macam berjiran pula emak dan anak ni tidur..


Walaupun sempit tetap tidur berjam-jam dalam kotak tu..hehe







8 ulasan:

kaishin berkata...

biasa la tu..kalo dah suka sempit pun takpe asalkam leh tido..hehehe :D

caliph shuriken berkata...

singgah tgk kucing tido ^^

azie namico berkata...

Kotak kasut...hangat kot...klu tido tanpa nya...x lelap tido...kekeke

Pandai kucing nie pilih port...

sHiMi sHinHae~ berkata...

hihi comel nye mitten kamu ni..pandai cari tmpat tido ..momo sy plak suka tido tmpat selesa jek ..ktmana ?atas katil sy jugak jd mangsa ,huhu

puteri kasih berkata...

Kaishin : tido diutamakan..tempat tak penting kan..hehe

puteri kasih berkata...

@Caliph : comel kan diorang tidur :)

puteri kasih berkata...

@Azie : macam dah jadi bantal busuk plak..hehe

puteri kasih berkata...

@Shimi : amboi pandai momo pilih katil empuk yer..hehe