28 Jul 2012

Mitten Demam



Sedih puteri hari ini sebab tiba-tiba je mitten demam.

Selalunya Mitten ni jenis yang tak reti duk diam, berkejar ke sana ke mari.

Tapi lain pula hari ini, tiba-tiba mata Mitten nampak layu je. Pastu bila Puteri belai dia, badan dia panas sangat. Bila Puteri nak dukung dia, dia buat bunyi macam tengah sakit. Sampai nak berdiri pun tak larat dah.

Siang tadi puteri lap badan dia dengan tuala basah. Pastu kurang sikit panas badan dia tu. Bila dah sejuk sikit, dia berjalan gak sikit.

Tapi lepas tu dia sambung tidur balik, sampai sekarang dah malam pun dia masih duk dalam kotak dia je. Bagi makan pun dia tak nak. Mak dia nak bagi susu pun tak nak. Sian mak dia, nampak sedih je muka.

Korang doakan Mitten cepan sembuh yer.

9 ulasan:

caliph shuriken berkata...

kdg2 susah nk agak klau tiba2 mcm sakit ni.. mungkin sakit kjap sbb nk mbesar kot pasni...

kaishin berkata...

camne mitten sekarang? dah sihat ke?

Sally Yatiey berkata...

Semoga Mitten cepat sembuh :)

aisya berkata...

macam mana mitten sis.. dah elok? org cakap kalau kucing demam bagi minum air kelapa..

puteri kasih berkata...

@Caliph : makin teruk dah dia :(

puteri kasih berkata...

@Kaishin : masih lom sihat....uwaaaaaa :'(

puteri kasih berkata...

sally : thanks :)

puteri kasih berkata...

@aisya : masih tenat :'(

fadhli fazry berkata...

syg betul ngn kucing erk? hehee