13 Jun 2012

Bukan Mudah Berpisah



Begitu cepatnya masa berlalu, pejam celik dah sebulan. Hari ini mak sedare puteri akan kembali semula ke UK.

Kalau sebulan yang lepas masa dia nak sampai ke Malaysia, beria-ria je puteri nak menunggu ketibaannya di KLIA.

Tapi esok, walaupun diajak, tak ingin puteri nak pergi menghantarnya ke KLIA. Kang tak pasal-pasal KLIA banjir dengan airmata puteri..hahaha. Ni la masalahnya bila hati tisu. Sikit-sikit nak nangis. Buat malu je kan...hikk

Lepas ni, ntah bila dapat jumpa dia lagi. Hanya dapat berhubung dengan panggilan telefon je lepas ni. Nasib baik ada ITalk...murah la sikit nak berhubung memandangkan mak sedare puteri ni tak suka mengunakan lappy kalau tak leh juga berskype kan.

Selepas mak sedare kembali ke sana nanti, puteri pula akan kembali kepada rutin harian yang biasa. Dah sebulan duk berjalan kesana kemari, banyak dah kerja yang terabai. Jadi lepas ni kena mula fokus semula pada tugasan.

p/s agaknya kalau next time dah kahwin, kalau suami terpaksa kerja jauh-jauh cmna la yer..hukkk

7 ulasan:

caliph shuriken berkata...

x sangka dh genap sbulan kn..

*awk kna folo hubby gi outstation laa, hukk...

kaishin berkata...

eh dah sebulan ye..

awk kena follow suami la kalo tak banjir la jwbnya..:P

suweet kiwee berkata...

huuuu tula kejap je sebulan ^^ jgn sedeh blaja rerajin nty boleh stdu sana ^^

puteri kasih berkata...

@caliph : tulah..cepat benar masa berlalu

p/s ha ah..kena selalu bersama hubby...hikk

puteri kasih berkata...

@Kaishin : ha ah dah sebulan.

ha ah..kalau suami selalu outstation memang selalu la banjir..hehe

puteri kasih berkata...

@Suweet kiwee : nak belajar sana tak kot...kalau ada rezeki..bolehlah holiday kan :)

Ayie Abas berkata...

skrg nih sebulan rasa mcm seminggu jer...pejam celik dah sebulan... :D

apapun mesti byk kenangan indah dan manis yg puteri telah abadikn bersama mak sedare puteri tu kan?

..dan tentu byk ilmu dia yg puteri telah timba.. ^__^